Wednesday 22 June 2011

SAYA BUDAK BARU BELAJAR

Aeh, nah(sambil memberi sesuatu yang bergulung berwrna hitam) "bagi kakak kau ae nanti", aku binggung. tanpa berkata aku mengiakan saja, seperti biasa aku terpaksa menuggu kakak aku pulang dari kerja. Sedang bosan meluap luap macam tsunami yang baru baru nie melanda jepun tuu tapi ni bosan melanda aku, siapa yang suka menunggu kan. aku teringat tentang senaskah hitam yang diberi seorang kawan yang baru kenal(rupanya dia satu kelas dengan awek aku masa form4 dan form5) mana ni? mana? hah! rupanya aku letak di kerusi belakang. hehe. "BUKU HITAM..dia tak gila cuma bercerita" yaaa, hanya itu yang tertulis diatas kegelapan buku itu. sangat menarik. dengan nafsu ghairah macam menonton video anuar ibrahim aku membelek satu persatu muka surat si hitam tu. cerita puisi ditulis oleh remaja yang dari membuang masa hisap dadah mahupon dada awek mereka sangat kretif! sejak itu aku aku berkenalan zine atau lebih tepat fanzine. kini dengan rakan kongsi, terbit laaa BUKU CERITA "..tipu atau benar, tak salah kalau aku cuma bercerita..". salam perkenalan. :)

[karya HAIRUDI]

2 comments: